Online Consumer Psychology (ePub)
Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World
(Sprache: Englisch)
This edited volume--sponsored by the SCP and similar to Schumann/Thorson "Advertising and the World Wide Web (`99)"--contains historical and theoretical foundations of the Internet. It will discuss the structure of Web advertising and serves to better ac
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Online Consumer Psychology (ePub)“
This edited volume--sponsored by the SCP and similar to Schumann/Thorson "Advertising and the World Wide Web (`99)"--contains historical and theoretical foundations of the Internet. It will discuss the structure of Web advertising and serves to better ac
Autoren-Porträt
Haugtvedt, Curtis P.; Machleit, Karen A.; Yalch, Richard
Bibliographische Angaben
- 2005, 574 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Curtis P. Haugtvedt, Karen A. Machleit, Richard Yalch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135608105
- ISBN-13: 9781135608101
- Erscheinungsdatum: 23.03.2005
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.39 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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