Perspectives in Education Studies: Learning in Contemporary Culture (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book provides an accessible undergraduate-level introduction to the central educational concepts of learning and culture. In examining these themes it addresses key issues including: what is meant by culture ; characteristics commonly associated with...
Leider schon ausverkauft
eBook
66.19 €
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Perspectives in Education Studies: Learning in Contemporary Culture (PDF)“
This book provides an accessible undergraduate-level introduction to the central educational concepts of learning and culture. In examining these themes it addresses key issues including: what is meant by culture ; characteristics commonly associated with contemporary culture; relationships between culture and learning; changing understandings of how, what, where and when we learn; the relationship between learning, national identity and citizenship; and the impact of all these on our way of life today. These ideas are approached from historical, philosophical, sociological, political and psychological perspectives: the traditional disciplines of Education Studies.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Will Curtis , Alice Pettigrew
- 2010, 160 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1844455254
- ISBN-13: 9781844455256
- Erscheinungsdatum: 14.01.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Perspectives in Education Studies: Learning in Contemporary Culture"
0 Gebrauchte Artikel zu „Perspectives in Education Studies: Learning in Contemporary Culture“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Perspectives in Education Studies: Learning in Contemporary Culture".
Kommentar verfassen