Perspectives on Athlete-Centred Coaching (PDF)
(Sprache: Englisch)
Perspectives on Athlete-Centred Coaching offers an in-depth theoretical examination of player-focused coaching models, and provides professional guidance for practising coaches. Written by world-leading scholars and practitioners, this book offers the most...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
49.49 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Perspectives on Athlete-Centred Coaching (PDF)“
Perspectives on Athlete-Centred Coaching offers an in-depth theoretical examination of player-focused coaching models, and provides professional guidance for practising coaches. Written by world-leading scholars and practitioners, this book offers the most comprehensive enquiry into this central area of coaching theory.
Autoren-Porträt
Shane Pill is Associate Professor in Physical Education and Sport at Flinders University, Australia. He received a 2016 Australian Government Award for Outstanding Contributions to Student Learning and is author of the popular Play with Purpose resources for teachers and coaches.
Bibliographische Angaben
- 2017, 236 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Shane Pill
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351592114
- ISBN-13: 9781351592116
- Erscheinungsdatum: 06.12.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.28 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Perspectives on Athlete-Centred Coaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „Perspectives on Athlete-Centred Coaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Perspectives on Athlete-Centred Coaching".
Kommentar verfassen