Qualitative Research in Marketing and Management (PDF)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This is a practical and accessible, yet sophisticated introduction to interpretive methods for doing qualitative research projects and dissertations. It brings together concepts of qualitative research from ethnography, phenomenology, critical discourse analysis, semiotics, literary analysis, postmodernism and poststructuralism.
- Autor: Chris Hackley
- 2019, 2. Auflage, 278 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429822804
- ISBN-13: 9780429822803
- Erscheinungsdatum: 09.12.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.21 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Qualitative Research in Marketing and Management".
Kommentar verfassen