Queer, Trans, and Intersectional Theory in Educational Practice (PDF)
Offering an examination of educational approaches to promote justice, this volume demonstrates the necessity for keeping race, ethnicity, class, language, and other diversities at the core of pedagogical strategies and theories that address queer, trans, gender nonbinary and related issues.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Offering an examination of educational approaches to promote justice, this volume demonstrates the necessity for keeping race, ethnicity, class, language, and other diversities at the core of pedagogical strategies and theories that address queer, trans, gender nonbinary and related issues.
Mollie V. Blackburn is Professor in the Department of Teaching and Learning in the College of Education and Human Ecology at the Ohio State University, US.
- 2019, 220 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Cris Mayo, Mollie V. Blackburn
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000769046
- ISBN-13: 9781000769043
- Erscheinungsdatum: 06.12.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.06 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Queer, Trans, and Intersectional Theory in Educational Practice".
Kommentar verfassen