Re-framing Literacy (PDF)
Teaching and Learning in English and the Language Arts
(Sprache: Englisch)
Providing a creative and critical approach to English as a subject, this authoritative, clear guide to a complex field explicates a model for the integration of language arts and literacy education based on a notion of framing derived from arts-based and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
62.99 €
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Re-framing Literacy (PDF)“
Providing a creative and critical approach to English as a subject, this authoritative, clear guide to a complex field explicates a model for the integration of language arts and literacy education based on a notion of framing derived from arts-based and sociologically based conceptions of the subject.
Autoren-Porträt von Richard Andrews
Richard Andrews is Professor in English at the Institute of Education, University of London.
Bibliographische Angaben
- Autor: Richard Andrews
- 2010, 248 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136981446
- ISBN-13: 9781136981449
- Erscheinungsdatum: 13.09.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 23 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Re-framing Literacy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Re-framing Literacy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Re-framing Literacy".
Kommentar verfassen