Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM (ePub)
Strategies for Embracing Uniquely Talented Problem Solvers
(Sprache: Englisch)
This book empowers educators to embrace the unique talents of neurodivergent learners in science, technology, engineering, and mathematics. An exploration of the exciting opportunities neurodiversity presents to build an innovative workforce is grounded in...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
29.99 €
14 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM (ePub)“
This book empowers educators to embrace the unique talents of neurodivergent learners in science, technology, engineering, and mathematics. An exploration of the exciting opportunities neurodiversity presents to build an innovative workforce is grounded in research from psychology, neuroscience, and education.
Autoren-Porträt von Jodi Asbell-Clarke
Jodi Asbell-Clarke is a Senior Leader at the Center for Science Teaching and Learning at TERC, a nonprofit research and development firm focusing on innovative STEM education. She holds a PhD in education and was formerly a computer programmer and a physics and astrophysics teacher at University High School at the University of Illinois, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jodi Asbell-Clarke
- 2023, 1. Auflage, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000995224
- ISBN-13: 9781000995220
- Erscheinungsdatum: 14.11.2023
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.18 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reaching and Teaching Neurodivergent Learners in STEM".
Kommentar verfassen