Reauthorizing No Child Left Behind (PDF)
Facts and Recommendations
(Sprache: Englisch)
Studies suggest that the No Child Left Behind Act of 2001's goal of 100 percent of U.S. students proficient in reading and mathematics by 2014 will not be met. The authors recommend more-uniform state academic standards and teacher requirements and broader...
Leider schon ausverkauft
eBook
10.56 €
5 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reauthorizing No Child Left Behind (PDF)“
Studies suggest that the No Child Left Behind Act of 2001's goal of 100 percent of U.S. students proficient in reading and mathematics by 2014 will not be met. The authors recommend more-uniform state academic standards and teacher requirements and broader measures of student learning, including more subjects and tests of higher-thinking and problem-solving skills.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Georges Vernez , Brian M. Stecher
- 2010, Englisch
- ISBN-10: 0833049852
- ISBN-13: 9780833049858
- Erscheinungsdatum: 08.04.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.61 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reauthorizing No Child Left Behind"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reauthorizing No Child Left Behind“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reauthorizing No Child Left Behind".
Kommentar verfassen