Reconceptualizing Curriculum Development (PDF)
34 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This text provides accessible, clear guidance on curriculum problem solving and educational leadership through the practice of a synoptic curriculum study. This practice integrates three influential interpretations of curriculum-curriculum as deliberative artistry, curriculum as complicated conversation, and curriculum as currere-with John Dewey's lifetime work on reflective inquiry. At its heart, the book advances a way of studying as a way of living with reference to the question: How might I live as a democratic educator?
- 2014, 264 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: James Henderson, And Colleagues
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317648765
- ISBN-13: 9781317648765
- Erscheinungsdatum: 05.12.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.34 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reconceptualizing Curriculum Development".
Kommentar verfassen