Reconceptualizing STEM Education (PDF)
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
In this volume, STEM Education experts explore and map out research and development ideas and issues around five themes-Systems Thinking, Model-Based Reasoning, Quantitative Reasoning, Equity, Epistemic, and Ethical Outcomes, and STEM Communication and Outreach-aligned with the agenda set out by the Next Generation Science Standards and the National Research Council's "A Framework for K-12 Science Education."
Amber S. Bismack is a Ph.D. student, Department of Educational Studies (Science Education), School of Education, The University of Michigan, USA.
- 2016, 364 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Richard A. Duschl, Amber S. Bismack
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317458516
- ISBN-13: 9781317458517
- Erscheinungsdatum: 08.01.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.97 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reconceptualizing STEM Education".
Kommentar verfassen