Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice (PDF)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Addressing studying as a distinct educational concept and phenomenon in its own right, this volume considers study and studying from a range of perspectives, countering dominant educational discourses, which place heavy emphasis on learning and instruction. It highlights the significance of study not only, or even primarily, for its educational outcome, but as a human activity.
- 2017, 188 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Claudia W. Ruitenberg
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317312406
- ISBN-13: 9781317312406
- Erscheinungsdatum: 07.04.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.84 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice".
Kommentar verfassen