Research Paradigms, Television, and Social Behaviour (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book provides an understanding of television research from both the quantitative and qualitative perspectives. It systematically analyzes the various research paradigms used in the study of televison, and focuses on the integration of quantitative and...
Leider schon ausverkauft
eBook
72.99 €
36 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Research Paradigms, Television, and Social Behaviour (PDF)“
This book provides an understanding of television research from both the quantitative and qualitative perspectives. It systematically analyzes the various research paradigms used in the study of televison, and focuses on the integration of quantitative and qualitative methodologies as a means for understanding the complexities associated with this medium. The information is presented in a straightforward and engaging style, and concrete step-by-step examples of how to conduct major research and evaluation projects are provided.
Autoren-Porträt
Dr. Asamen received her doctorate in educational psychology, specializing in counseling psychology. She came to Pepperdine University after five years in psychiatric research at the Veterans AdministrationMedicalCenter in Brentwood and the UCLA Neuropsychiatric Institute. Her teaching interests are in areas of research methods and data analysis. She is a licensed psychologist in California.
Bibliographische Angaben
- 1997, 440 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gordon L. Berry, Joy K. Asamen
- Verlag: Sage Publications
- ISBN-10: 145225026X
- ISBN-13: 9781452250267
- Erscheinungsdatum: 14.10.1997
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 22 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Research Paradigms, Television, and Social Behaviour"
0 Gebrauchte Artikel zu „Research Paradigms, Television, and Social Behaviour“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Research Paradigms, Television, and Social Behaviour".
Kommentar verfassen