Researching Early Childhood Literacy in the Classroom (PDF)
This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.
- Autor: Lucy Henning
- 2019, 1. Auflage, 198 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 042994473X
- ISBN-13: 9780429944734
- Erscheinungsdatum: 05.11.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.86 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Researching Early Childhood Literacy in the Classroom".
Kommentar verfassen