Routledge Progress in Psychology: Emerging Patterns of Literacy (PDF)
(Sprache: Englisch)
In a unique study of parent-infant interactions at home, Rhian Jones analyses early reading with picture books and stories. Drawing upon psychology, linguistics and anthropology she provides a wide ranging and highly original account of the conversational...
Leider schon ausverkauft
eBook
104.98 €
52 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Routledge Progress in Psychology: Emerging Patterns of Literacy (PDF)“
In a unique study of parent-infant interactions at home, Rhian Jones analyses early reading with picture books and stories. Drawing upon psychology, linguistics and anthropology she provides a wide ranging and highly original account of the conversational 'rules' of reading dialogues, semantic knowledge and picture book reading, the ontogenesis of narrative and the construction and expression of the infant unconscious. This provides an absorbing and valuable account to all academics and practitioners concerned with language acquisition, literacy and early childhood development.
Bibliographische Angaben
- Autor: Rhian Jones
- 2002, 264 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0203204638
- ISBN-13: 9780203204634
- Erscheinungsdatum: 11.03.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Routledge Progress in Psychology: Emerging Patterns of Literacy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Routledge Progress in Psychology: Emerging Patterns of Literacy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Routledge Progress in Psychology: Emerging Patterns of Literacy".
Kommentar verfassen