Routledge Research in Education: Teachers and the State (PDF)
Towards a Directed Profession
(Sprache: Englisch)
This book examines the status of training and continuing professional development of teachers on a national and international level. The authors argue that teachers need to feel that they are part of an empowering professionalism, in which their work has an...
Leider schon ausverkauft
eBook
104.98 €
52 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Routledge Research in Education: Teachers and the State (PDF)“
This book examines the status of training and continuing professional development of teachers on a national and international level. The authors argue that teachers need to feel that they are part of an empowering professionalism, in which their work has an effect on the abilities of students, and where they play a valuable role in shaping the direction of future society.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Nigel Wright , Mike Bottery
- 2002, 184 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0203461371
- ISBN-13: 9780203461372
- Erscheinungsdatum: 01.11.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Routledge Research in Education: Teachers and the State"
0 Gebrauchte Artikel zu „Routledge Research in Education: Teachers and the State“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Routledge Research in Education: Teachers and the State".
Kommentar verfassen