Sensory Play / Andrews UK (PDF)
Play in the EYFS
(Sprache: Englisch)
Sensory Play draws upon current research findings and observations to present an informative and practical guide to maximising children's sensory play opportunities. This guide enables practitioners to understand the values and benefits of sensory play,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
13.99 €
6 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Sensory Play / Andrews UK (PDF)“
Sensory Play draws upon current research findings and observations to present an informative and practical guide to maximising children's sensory play opportunities. This guide enables practitioners to understand the values and benefits of sensory play, incorporating case studies and current research findings to make practical links to the EYFS. Sensory play is set within a wider context, highlighting links to child development theories. This title explains how sensory play can be a valuable tool in delivering curriculum outcomes in a wide variety of settings.
Bibliographische Angaben
- Autor: Sue Gascoyne
- 2016, 151 Seiten, Englisch
- Verlag: Andrews UK
- ISBN-10: 1907241914
- ISBN-13: 9781907241918
- Erscheinungsdatum: 09.05.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.73 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Sensory Play / Andrews UK"
0 Gebrauchte Artikel zu „Sensory Play / Andrews UK“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Sensory Play / Andrews UK".
Kommentar verfassen