Service Learning in the Disciplines Series: Creating Community-Responsive Physicians (PDF)
Concepts and Models for Service-Learning in Medical Education
(Sprache: Englisch)
Eighth in AAHE's Service-Learning in the Disciplines Series, this volume shows how service-learning is not only a strategy for preparing community-responsive and competent health physicians, but also for fostering citizenship and changing the relationship...
Leider schon ausverkauft
eBook
125.97 €
62 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Service Learning in the Disciplines Series: Creating Community-Responsive Physicians (PDF)“
Eighth in AAHE's Service-Learning in the Disciplines Series, this volume shows how service-learning is not only a strategy for preparing community-responsive and competent health physicians, but also for fostering citizenship and changing the relationship between communities and medical schools. This very useful book provides readers with a valuable source of information and inspiration to develop and expand service-learning across the continuum of medical education.
Bibliographische Angaben
- 2011, 190 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Judy Lewis, Sarena D. Seifer, Kris Hermanns
- ISBN-10: 1620360225
- ISBN-13: 9781620360224
- Erscheinungsdatum: 30.12.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Service Learning in the Disciplines Series: Creating Community-Responsive Physicians"
0 Gebrauchte Artikel zu „Service Learning in the Disciplines Series: Creating Community-Responsive Physicians“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Service Learning in the Disciplines Series: Creating Community-Responsive Physicians".
Kommentar verfassen