Sex in Consumer Culture (ePub)
57 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music, and movies. Offering both quantitative and qualitative perspectives from leading scholars in a variety of disciplines, this volume addresses a range of integral issues such as media promotion, racial representations, appeals to gay and lesbian communities, content analyses, and case studies.
- 2013, 400 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Tom Reichert, Jacqueline Lambiase
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136684042
- ISBN-13: 9781136684043
- Erscheinungsdatum: 18.10.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 27 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Sex in Consumer Culture".
Kommentar verfassen