Social Geography of India (ePub)
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book seeks to examine the factors that influence the effectiveness of Internet Communication in livestock development in India, with special reference to Andhra Pradesh. Making a comprehensive study of the livelihood profile and information seeking behaviour of livestock farmers, it assesses the kind of information available through Internet as perceived by them. Also, it measures the effectiveness of Internet Communication in terms of knowledge and perceived benefits among the livestock farmers. The book will be of great use for teachers, trainers, social scientists, extension workers and those associated with livestock enterprise.
- Autor: Aijazuddin Ahmad
- 2006, Second Revised and Enlarged Edition, 267 Seiten, Englisch
- Verlag: Concept Publishing Company Pvt. Ltd.
- ISBN-10: 935594330X
- ISBN-13: 9789355943309
- Erscheinungsdatum: 30.06.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 29 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Social Geography of India".
Kommentar verfassen