State of the World's Children: The State of the World's Children 2005 (PDF)
Childhood under Threat
(Sprache: Englisch)
The 2005 edition of UNICEF’s State of the World’s Children focuses on how poverty, conflict and HIV/AIDS threaten the idea of childhood as a period of time for children to grow and develop to their full potential. In several regions and countries, some of...
Leider schon ausverkauft
eBook
10.99 €
5 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „State of the World's Children: The State of the World's Children 2005 (PDF)“
The 2005 edition of UNICEF’s State of the World’s Children focuses on how poverty, conflict and HIV/AIDS threaten the idea of childhood as a period of time for children to grow and develop to their full potential. In several regions and countries, some of the gains made since the adoption of the Convention on the rights of the child in 1989 are in danger of reversal. The rights of over 1 billion children are violated by being severely underserved of one or more of the basic services required to survive, grow and develop.
Bibliographische Angaben
- 2005, 160 Seiten, Englisch
- Verlag: United Nations
- ISBN-10: 9210597516
- ISBN-13: 9789210597517
- Erscheinungsdatum: 31.12.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.43 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "State of the World's Children: The State of the World's Children 2005"
0 Gebrauchte Artikel zu „State of the World's Children: The State of the World's Children 2005“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "State of the World's Children: The State of the World's Children 2005".
Kommentar verfassen