Tact and the Pedagogical Relation / Paedagogica Bd.1 (PDF)
Introductory Readings
(Sprache: Englisch)
Tact and the Pedagogical Relation focuses on two topics of increasing interest both in teacher education and research. It shows how questions of sensitive and attuned action as well as educators' relations with children and the young are special-uniquely...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
42.99 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Tact and the Pedagogical Relation / Paedagogica Bd.1 (PDF)“
Tact and the Pedagogical Relation focuses on two topics of increasing interest both in teacher education and research. It shows how questions of sensitive and attuned action as well as educators' relations with children and the young are special-uniquely different from other relations and attunements. This collection introduces readers to both classical and contemporary texts, offering many of these in translation for the first time. These illuminate the struggles and rewards of teaching, showing teaching to be an art, simultaneously a personal and professional calling.
Bibliographische Angaben
- 2022, 1. Auflage, 216 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Norm Friesen
- Verlag: Peter Lang Inc., International Academic Publishers
- ISBN-10: 1433190958
- ISBN-13: 9781433190957
- Erscheinungsdatum: 09.08.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 10 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Tact and the Pedagogical Relation / Paedagogica Bd.1"
0 Gebrauchte Artikel zu „Tact and the Pedagogical Relation / Paedagogica Bd.1“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Tact and the Pedagogical Relation / Paedagogica Bd.1".
Kommentar verfassen