Teacher Education for Social Justice (ePub)
Perspectives and Lessons Learned
(Sprache: Englisch)
A group of multiethnic scholars and practitioner researchers explore concepts of teaching for social justice and preparing teachers to work towards social justice in schools and communities. The objectives of this book are to 1. present different...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
52.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teacher Education for Social Justice (ePub)“
A group of multiethnic scholars and practitioner researchers explore concepts of teaching for social justice and preparing teachers to work towards social justice in schools and communities. The objectives of this book are to 1. present different perspectives on the preparation of teachers for social justice work; 2. contribute to the existing literature on social justice; 3. provide pedagogical implications and suggestions for teacher education programs that want to incorporate social justice into their preparation courses. This volume is intended for an audience of researchers in education and students in advanced undergraduate and graduate courses.
Bibliographische Angaben
- 2013, 165 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Luciana C. de Oliveira
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1623961106
- ISBN-13: 9781623961107
- Erscheinungsdatum: 01.04.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.07 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teacher Education for Social Justice"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teacher Education for Social Justice“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teacher Education for Social Justice".
Kommentar verfassen