Teacher Education & Practice: Tep Vol 30-N1 (ePub)
(Sprache: Englisch)
Editorial: Critical Praxis as Socialization of Teachers: Paulo Freire’s ConscientizaçãoPatrick M. Jenlink“Dear Diary”: A Qualitative Examination of the Phases of First-Year TeachingMary Anne Duggan, David Lee Carlson, Michelle E. Jordan, Larissa Gaias,...
Leider schon ausverkauft
eBook
17.79 €
8 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teacher Education & Practice: Tep Vol 30-N1 (ePub)“
Editorial: Critical Praxis as Socialization of Teachers: Paulo Freire’s ConscientizaçãoPatrick M. Jenlink“Dear Diary”: A Qualitative Examination of the Phases of First-Year TeachingMary Anne Duggan, David Lee Carlson, Michelle E. Jordan, Larissa Gaias, Tashia Abry, and Kristen GrangerRecentering Job-Embedded Graduate Education for Practicing TeachersElizabeth Bondy, Darbianne Shannon, Magdalena Castañeda, and Raquel Munarriz-DiazCommunities That Engage Multidisciplinary Faculty with Service-LearningVera L Stenhouse, Caitlin M. Dooley, Rachel Gurvitch, Joseph R. Feinberg, Lydia C. Mays, Janet Z. Burns, and Olga S. JarrettStarting at the Beginning: An Intuitive Choice for Classroom Management Justin D. Garwood, Alene H. Harris, and Jonathan K. TomickPreservice Teachers’ Perceptions of Working with Learners Who StruggleHeidi Legg Burross, Amy M. Olson, and Elizabeth PopeTeacher Mentoring for Effective Teacher Training and Development: The Case of a Developing Country, KenyaMoses K. Ochanji, Nicholas W. Twoli, Adelheid M. Bwire, and John N. MaunduPreparing Teachers for Data-Based Decision Making and Response to Intervention Team CollaborationBarbara Meyers, Emily Graybill, and Kathryn GroggEffects of the Three-Block Model of Universal Design for Learning on Teachers’ Behaviors, Efficacy, and Concerns About Inclusive TeachingLaura Sokal and Jennifer KatzPerceptions of Teaching Practicums from Thai Students in 4-Year and 5-Year Teacher Education ProgramsSamuel J. GrubbsThe Rise of Urban Alternative Teacher CertificationScott HohnsteinBook Review: Normalites: The First Professionally Prepared Teachers in the United States by Kelly Ann KolodnyLisa GilbertCall for Book Reviews Upcoming Issues and Call for Reviewers
Bibliographische Angaben
- Autor: Patrick M. Jenlink
- 2017, 216 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Patrick M. Jenlink
- Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
- ISBN-10: 1475837518
- ISBN-13: 9781475837513
- Erscheinungsdatum: 12.05.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.34 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teacher Education & Practice: Tep Vol 30-N1"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teacher Education & Practice: Tep Vol 30-N1“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teacher Education & Practice: Tep Vol 30-N1".
Kommentar verfassen