Teaching¿ Information Literacy and Writing Studies / Purdue Information Literacy Handbooks (ePub)
18 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This volume, edited by Grace Veach, explores leading approaches to teaching information literacy and writing studies in upper-level and graduate courses. Contributors describe cross-disciplinary and collaborative efforts underway across higher education, during a time when "fact" or "truth" is less important than fitting a predetermined message. Topics include: working with varied student populations, teaching information literacy and writing in upper-level general education and disciplinary courses, specialized approaches for graduate courses, and preparing graduate assistants to teach information literacy.
- 2019, 329 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Grace Veach
- Verlag: Purdue University Press
- ISBN-10: 1612495567
- ISBN-13: 9781612495569
- Erscheinungsdatum: 15.01.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.38 MB
- Ohne Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching¿ Information Literacy and Writing Studies / Purdue Information Literacy Handbooks".
Kommentar verfassen