The Encyclopaedic Dictionary of Marketing (ePub)
(Sprache: Englisch)
This reader-friendly dictionary covers around 5,000 terms, concepts, theories, methods and techniques related to general marketing, advertising, sales promotion, sales management, retailing, international marketing, consumer behaviour, e-marketing,...
Leider schon ausverkauft
eBook
22.99 €
11 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Encyclopaedic Dictionary of Marketing (ePub)“
This reader-friendly dictionary covers around 5,000 terms, concepts, theories, methods and techniques related to general marketing, advertising, sales promotion, sales management, retailing, international marketing, consumer behaviour, e-marketing, marketing research and service marketing. Individual terms are lucidly explained and examples have been provided where required. The volume serves as a valuable resource to all in the field of marketing.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kaleem Mohammad Khan , Mohammed Naved Khan
- 2006, 356 Seiten, Englisch
- Verlag: Sage Publications
- ISBN-10: 9352802780
- ISBN-13: 9789352802784
- Erscheinungsdatum: 07.08.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.83 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Encyclopaedic Dictionary of Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Encyclopaedic Dictionary of Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Encyclopaedic Dictionary of Marketing".
Kommentar verfassen