The Lure of Images (PDF)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This is the history of the relationship between mass produced visual media and religion in the US - from early evangelical tracts to teenage witches and televangelists. Morgan explores the cultural marketplace of public representation, showing how American religionists have made special use of visual media to instruct the public and practic
- Autor: David Morgan
- 2020, 1. Auflage, 320 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 100011550X
- ISBN-13: 9781000115505
- Erscheinungsdatum: 26.08.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 101 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Lure of Images".
Kommentar verfassen