The Making and Selling of Post-Mao Beijing (ePub)
(Sprache: Englisch)
Describes the changing life of the city and its inhabitants during the final decades of the twentieth century and examines the complex forces at play in the search for modernity. The author presents us with four case studies of how the city is marketing and...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
43.49 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Making and Selling of Post-Mao Beijing (ePub)“
Describes the changing life of the city and its inhabitants during the final decades of the twentieth century and examines the complex forces at play in the search for modernity. The author presents us with four case studies of how the city is marketing and selling itself (including its refurbishment for the 2008 Olympic bid) and concludes that Beijing's urban image construction may provide an avenue for opposition groups to challenge the hegemony of those in power.
Bibliographische Angaben
- Autor: Anne-Marie Broudehoux
- 2004, 280 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134360606
- ISBN-13: 9781134360604
- Erscheinungsdatum: 02.08.2004
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 5.44 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Making and Selling of Post-Mao Beijing"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Making and Selling of Post-Mao Beijing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Making and Selling of Post-Mao Beijing".
Kommentar verfassen