The Marketing Book (PDF)
48 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The Marketing Book is everything you need to know but were afraid to ask about marketing. Divided into 25 chapters, each written by an expert in their field, it's a crash course in marketing theory and practice. From planning, strategy and research through to getting the marketing mix right, branding, promotions and even marketing for small to medium enterprises.
Susan Hart will be Dean of Durham University Business School from July 2016, prior to this she was Dean and Associate Deputy Principal at the University of Strathclyde, UK
- 2016, 7. Auflage, 616 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Michael Baker, Susan Hart
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134506058
- ISBN-13: 9781134506057
- Erscheinungsdatum: 14.04.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 15 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Marketing Book".
Kommentar verfassen