The Psychology of Learning (PDF)
An Introduction for Students of Education
(Sprache: Englisch)
The Psychology of Learning: An Introduction for Students of Education underlines some of the practical implications of the classical and more traditional topics of study, as well as the theoretical models of learning and psycholinguistics. The book explores...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
54.95 €
27 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Psychology of Learning (PDF)“
The Psychology of Learning: An Introduction for Students of Education underlines some of the practical implications of the classical and more traditional topics of study, as well as the theoretical models of learning and psycholinguistics. The book explores various aspects of learning, including memory, motivation, skills, language, thinking, problem-solving, intelligence, ability, personality, educational technology, and moral behavior.
The topics discussed in this book will be very valuable for all teachers in training.
The topics discussed in this book will be very valuable for all teachers in training.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gordon R. Cross
- 2014, 302 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Edmund King
- Verlag: Elsevier Science & Techn.
- ISBN-10: 1483159493
- ISBN-13: 9781483159492
- Erscheinungsdatum: 18.05.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 30 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Psychology of Learning"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Psychology of Learning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Psychology of Learning".
Kommentar verfassen