The Psychology of Marketing (PDF)
Cross-Cultural Perspectives
(Sprache: Englisch)
Marketers and those aspiring to be marketers will find this book an invaluable help in their role as 'lay psychologists'. Drawing on consumer, management, industrial, organizational, and market psychology to provide an in-depth treatment that embraces: ¢...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
194.99 €
97 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Psychology of Marketing (PDF)“
Marketers and those aspiring to be marketers will find this book an invaluable help in their role as 'lay psychologists'. Drawing on consumer, management, industrial, organizational, and market psychology to provide an in-depth treatment that embraces: ¢ Cognition theories ¢ Personality, perception and memory ¢ Motivation and emotion ¢ Power, control, and exchange. Complemented by case studies from across the globe, The Psychology of Marketing provides a trans-national perspective on how the theories of psychology and their relevance to marketing, revealed here, is applied in practice.
Autoren-Porträt von Gerhard Raab, G. Jason Goddard, Alexander Unger
Gerhard Raab is Professor of International Marketing and Management and Director of the Transatlantik-Institut at the Ludwigshafen University of Applied Sciences, Germany. G. Jason Goddard is the Vice President of Wachovia Corporation, Winston-Salem, N. Carolina, USA. Riad Ajami is Professor of International Management and Global Strategy at the Raj Soin College of Business, Wright State University, Dayton, Ohio, USA. Alexander Unger is a research assistant at the Transatlantik-Institut, Ludwigshafen University of Applied Sciences, Germany.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Gerhard Raab , G. Jason Goddard , Alexander Unger
- 2016, 414 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317018702
- ISBN-13: 9781317018704
- Erscheinungsdatum: 24.02.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.35 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Psychology of Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Psychology of Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Psychology of Marketing".
Kommentar verfassen