The Role of Design in International Competitiveness (ePub)
12 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This reissue (1989) analyses the role of design in business success; just what design is; and how both design and its management might be improved. It draws on extensive original research by the authors in 87 companies regarded as leaders in the field of export and technological achievement and it reports on the experiences of these companies.
- Autoren: D. O. Ughanwa , M. J. Baker
- 2018, 394 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351248030
- ISBN-13: 9781351248037
- Erscheinungsdatum: 10.01.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 7.97 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Role of Design in International Competitiveness".
Kommentar verfassen