The Routledge Companion to the Future of Marketing (ePub)
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The Routledge Companion to the Future of Marketing provides the reader with a comprehensive set of visionary insights into the future of Marketing. This prestige collection aims to challenge the mindset of academics, moving their thinking processes from current thinking into new perspectives and advances in marketing knowledge.
Luiz Moutinho is Foundation Chair of Marketing at the University of Glasgow Business School, UK
Enrique Bigné is Professor of Marketing at the University of Valencia, Spain
Ajay K. Manrai is Professor of Marketing at the Alfred Lerner School of Business, University of Delaware, USA
- 2014, 1. Auflage, 504 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Luiz Moutinho, Enrique Bigné, Ajay K. Manrai
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136242856
- ISBN-13: 9781136242854
- Erscheinungsdatum: 10.01.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 26 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Routledge Companion to the Future of Marketing".
Kommentar verfassen