Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment (ePub)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Presenting original studies and rich conceptual analyses, this volume reports on theoretical issues involved in the use of simulations and games in educational assessment. It is an indispensable resource for researchers and scholars of educational assessment and evaluation, educational technology, and educational and military psychology.
Eva L. Baker is a Distinguished Professor at UCLA and founding Director of CRESST, US.
Ray S. Perez is a Program Officer of the Cognitive Science of Learning Program, Office of Naval Research, US.
Stephen E. Watson is Chief Inventor, Affinity Associates LLC, US.
- 2021, 1. Auflage, 274 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Harold F. O'Neil, Eva L. Baker, Ray S. Perez, Stephen E. Watson
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000427706
- ISBN-13: 9781000427707
- Erscheinungsdatum: 26.08.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.83 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment".
Kommentar verfassen