Transcultural Marketing (ePub)
(Sprache: Englisch)
Because American consumers transmigrate between social identities in expressing their values and affiliations, marketers must apply transcultural marketing methods and offer a cultural values proposition to build long-term customer relationships. This...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
63.99 €
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Transcultural Marketing (ePub)“
Because American consumers transmigrate between social identities in expressing their values and affiliations, marketers must apply transcultural marketing methods and offer a cultural values proposition to build long-term customer relationships. This unique book weaves these topics into profiles of 9 influential American subcultures currently shaping their members marketplace choices.
Autoren-Porträt von Marye Tharp
Marye Tharp is a senior lecturer of marketing at the University of Texas in San Antonio, USA.She is the author of articles and books in the fields of international and multicultural marketing and marketing communication.
Bibliographische Angaben
- Autor: Marye Tharp
- 2014, 402 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317507487
- ISBN-13: 9781317507482
- Erscheinungsdatum: 17.12.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 9.30 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Transcultural Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Transcultural Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Transcultural Marketing".
Kommentar verfassen