Trouble with Brands (PDF)
(Sprache: Englisch)
This e-book has its origins in the 2014 conference "e;The Trouble with Brands: Provocations and Possibilities"e; held at the Hertfordshire Business School under the auspices of the UK Academy of Marketing's Special Interest Group on Brand, Identity...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
185.99 €
92 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Trouble with Brands (PDF)“
This e-book has its origins in the 2014 conference "e;The Trouble with Brands: Provocations and Possibilities"e; held at the Hertfordshire Business School under the auspices of the UK Academy of Marketing's Special Interest Group on Brand, Identity and Corporate Reputation. For this e-book we have selected six articles addressing three themes. Those themes are brand co-creation (the first article in the issue), stakeholder brand-building in business-to-business markets (the next two articles), and brand communication in consumer markets (the final three articles).
Bibliographische Angaben
- 2015, 112 Seiten, Englisch
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1785607197
- ISBN-13: 9781785607196
- Erscheinungsdatum: 11.09.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.48 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Trouble with Brands"
0 Gebrauchte Artikel zu „Trouble with Brands“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Trouble with Brands".
Kommentar verfassen