Understanding Engagement in Transmedia Culture (ePub)
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. It is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.
- Autor: Elizabeth Evans
- 2019, 1. Auflage, 210 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000761924
- ISBN-13: 9781000761924
- Erscheinungsdatum: 15.11.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.36 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Understanding Engagement in Transmedia Culture".
Kommentar verfassen