Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction (PDF)
28 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This accessible "how to" book about classroom interaction offers teachers powerful tools of discourse analysis as a way of understanding the complex dynamics of human interaction that constitute effective, equitable teaching and learning and guides them step-by-step through how to build their interactional awareness to improve their teaching.
Laura Schiller is a National Board Certified teacher, Director of the Oakland (MI) Writing Project, Literacy Consultant for Oakland (MI) Intermediate School District, and University of Michigan doctoral student.
- Autoren: Lesley A. Rex , Laura Schiller
- 2010, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135966796
- ISBN-13: 9781135966799
- Erscheinungsdatum: 26.04.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.20 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction".
Kommentar verfassen