Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation (ePub)
Writing with the practical constraints of teaching in mind, Andrade and Heritage present a concise resource to help teachers maximize the positive impacts of testing on teaching.
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Writing with the practical constraints of teaching in mind, Andrade and Heritage present a concise resource to help teachers maximize the positive impacts of testing on teaching.
Margaret Heritage is Assistant Director for Professional Development at the National Center for Research on Evaluation, Standards and Student Testing (CRESST) at University of California Los Angeles, USA.
- Autoren: Heidi L. Andrade , Margaret Heritage
- 2017, 140 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317227255
- ISBN-13: 9781317227250
- Erscheinungsdatum: 20.07.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.03 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation".
Kommentar verfassen