Using Statistics to Make Educational Decisions (PDF)
(Sprache: Englisch)
Government scrutiny and intensified oversight have dramatically changed the landscape of education in recent years. Observers want to know how schools compare, which district is best, which states are spending the most per student on education, whether...
Leider schon ausverkauft
eBook
99.13 €
49 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Using Statistics to Make Educational Decisions (PDF)“
Government scrutiny and intensified oversight have dramatically changed the landscape of education in recent years. Observers want to know how schools compare, which district is best, which states are spending the most per student on education, whether reforms are making a difference, and why so many students are failing. Some of these questions require technical answers that educators historically redirected to outside experts, but the questions leveled at all educators have become so acute and persistent that they can no longer be outsourced. This text helps educators develop the tools and the conceptual understanding needed to provide definitive answers to difficult statistical questions facing education today.
Bibliographische Angaben
- Autor: David Tanner
- 2011, 552 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452263892
- ISBN-13: 9781452263892
- Erscheinungsdatum: 07.09.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Using Statistics to Make Educational Decisions"
0 Gebrauchte Artikel zu „Using Statistics to Make Educational Decisions“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Using Statistics to Make Educational Decisions".
Kommentar verfassen