Virtual Social Identity and Consumer Behavior (ePub)
(Sprache: Englisch)
Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in working in these environments. This book offers insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. It discusses the impact of...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Virtual Social Identity and Consumer Behavior (ePub)“
Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in working in these environments. This book offers insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. It discusses the impact of virtual social identities on consumers, consumer behavior, and electronic commerce.
Autoren-Porträt von Natalie T. Wood, Michael R. Solomon
Natalie T. Wood, Michael R. Solomon
Bibliographische Angaben
- Autoren: Natalie T. Wood , Michael R. Solomon
- 2014, 230 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317452569
- ISBN-13: 9781317452560
- Erscheinungsdatum: 18.12.2014
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.03 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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