VoIP Service Quality (PDF)
(Sprache: Englisch)
VoIP (Voice over Internet Protocol), the next big advance in telecom, has proven difficult to implement. This resource gives service and enterprise telecom managers all the data they need on measurements, tools, and utilities to build a Voice over IP...
Leider schon ausverkauft
eBook
72.94 €
36 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „VoIP Service Quality (PDF)“
VoIP (Voice over Internet Protocol), the next big advance in telecom, has proven difficult to implement. This resource gives service and enterprise telecom managers all the data they need on measurements, tools, and utilities to build a Voice over IP service that works as well as the telephone. * Offers specific techniques for evaluating every factor that affects quality of service * Written in an easy-to-understand "e;plain English"e; style * Explains how to translate problems of quality into measurable cause and effect
Bibliographische Angaben
- Autor: William C. Hardy
- 2003, 317 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0071429158
- ISBN-13: 9780071429153
- Erscheinungsdatum: 07.02.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "VoIP Service Quality"
0 Gebrauchte Artikel zu „VoIP Service Quality“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "VoIP Service Quality".
Kommentar verfassen