Windows on Mathematical Meanings / Mathematics Education Library Bd.17 (PDF)
This book challenges some of the conventional wisdoms on the learning of mathematics. The authors use the computer as a window onto mathematical meaning-making. The pivot of their theory is the idea of webbing, which explains how someone struggling with...
74 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book challenges some of the conventional wisdoms on the learning of mathematics. The authors use the computer as a window onto mathematical meaning-making. The pivot of their theory is the idea of webbing, which explains how someone struggling with a new mathematical idea can draw on supportive knowledge, and reconciles the individual's role in mathematical learning with the part played by epistemological, social and cultural forces.
- Autoren: Richard Noss , Celia Hoyles
- 2012, 1996, 278 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer Netherlands
- ISBN-10: 9400916965
- ISBN-13: 9789400916968
- Erscheinungsdatum: 06.12.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 29 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Windows on Mathematical Meanings / Mathematics Education Library Bd.17".
Kommentar verfassen