Wisconsin Studies in Classics: Classical Epic Tradition (PDF)
(Sprache: Englisch)
The literary epic and critical theories about the epic tradition are traced from Aristotle and Callimachus through Apollonius, Virgil, and their successors such as Chaucer and Milton to Eisenstein, Tolstoy, and Thomas Mann. Newman's revisionist critique...
Leider schon ausverkauft
eBook
15.85 €
7 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Wisconsin Studies in Classics: Classical Epic Tradition (PDF)“
The literary epic and critical theories about the epic tradition are traced from Aristotle and Callimachus through Apollonius, Virgil, and their successors such as Chaucer and Milton to Eisenstein, Tolstoy, and Thomas Mann. Newman's revisionist critique will challenge all scholars, students, and general readers of the classics, comparative literature, and western literary traditions.
Autoren-Porträt von John Kevin Newman
John Kevin Newman is professor emeritus of classics at the University of Illinois at Urbana-Champaign. He is a four-time medal winner for his original poems in Latin, and author of a number of books including Augustus and the New Poetry, Roman Catullus and the Modification of the Alexandrian Sensibility, and Augustan Propertius: The Recapitulation of a Genre.
Bibliographische Angaben
- Autor: John Kevin Newman
- 2003, Englisch
- ISBN-10: 029910513X
- ISBN-13: 9780299105136
- Erscheinungsdatum: 01.04.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 41 MB
- Ohne Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Wisconsin Studies in Classics: Classical Epic Tradition"
0 Gebrauchte Artikel zu „Wisconsin Studies in Classics: Classical Epic Tradition“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Wisconsin Studies in Classics: Classical Epic Tradition".
Kommentar verfassen