Corporate Branding (ePub)
28 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
A strong corporate image has power in a competitive marketplace. Its influence on reputational value and customer decision-making is only now beginning to be understood. Interest in corporate branding is exploding as marketing academics and professionals begin to realize how it can boost business performance in measurable ways. This book is an essential read for any branding student or interested professional.
S F Syed Alwi (BSc, MSc, PhD) is a Lecturer of Corporate Brand Marketing at Brunel Business School, Brunel University, London, UK.
- 2015, 286 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: T C Melewar, S F Syed Alwi
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317950909
- ISBN-13: 9781317950905
- Erscheinungsdatum: 10.04.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.15 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Corporate Branding".
Kommentar verfassen