10 Principles of Good Advertising
(Sprache: Englisch)
Mit der Popularität der Fernsehserie Mad Men stieg auch das öffentliche Interesse an der Werbebranche. Wir alle wissen genau, wie Werbung aussieht: Sie umrahmt Zeitschriftentexte, zerstückelt TV-Sendungen und erscheint plötzlich auf...
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Produktinformationen zu „10 Principles of Good Advertising “
Mit der Popularität der Fernsehserie Mad Men stieg auch das öffentliche Interesse an der Werbebranche. Wir alle wissen genau, wie Werbung aussieht: Sie umrahmt Zeitschriftentexte, zerstückelt TV-Sendungen und erscheint plötzlich auf Webseiten. Der Autor vermittelt hier die Grundprinzipien erfolgreicher Werbestrategien durch eindeutige Erläuterungen, Abbildungen und Checklisten. / The popularity of the television series Mad Men has raised the public awareness of advertising firms and what may or may not happen behind the scenes. We all recognise advertising when we see it: it's those bits that surround the editorial content in papers and magazines, that interrupt TV programmes or pop up on the websites you like to browse. Engagingly written by journalist and critic Robert Shore, this book provides the basic principles behind creating a successful advertisement. With clear explanations, illustrations and checklists for each chapter, the reader is guided through what goes into making an advertisement work.
Inhaltsverzeichnis zu „10 Principles of Good Advertising “
Principle 1: Know Your Audience Principle 2: Behind Every Great Advertising Campaign is a Great Creative Concept Principle 3: Less is More Principle 4: A Picture is Worth a Thousand Words - But Never Underestimate the Power of a Great Headline Principle 5: Originality is Just Copying with a Twist Principle 6: The Medium is - or at Least has a Serious Impact on - the Message Principle 7: There's No Such Thing as Bad Publicity Principle 8: Restrictions will Set You Free Principle 9: Once is Never Enough Principle 10: Ignore All Rules and Prescriptions
Autoren-Porträt von Robert Shore
Robert Shore is a journalist and critic who has written widely on culture and media for newspapers and magazines. He is a regular contributor to 'The Sunday Times' and 'The Guardian'.
Bibliographische Angaben
- Autor: Robert Shore
- Maße: 19 x 1,4 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Antique Collectors' Club
- ISBN-10: 1908126302
- ISBN-13: 9781908126306
Sprache:
Englisch
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