Companies and Virtual 3D Worlds

Analysis of Business Models at the Example of Second Life (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
The virtual 3D world of Second Life (SL) has become a mediafocal point. Despite the coverage, it is still unclear to mostexecutives, what this SL is, what implications it has on theirbusiness and what business models would be suitable to engage intoit....
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15774905

Buch59.00
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 15774905

Buch59.00
Jetzt vorbestellen
The virtual 3D world of Second Life (SL) has become a mediafocal point. Despite the coverage, it is still unclear to mostexecutives, what this SL is, what implications it has on theirbusiness and what business models would be suitable to engage intoit....

Kommentar zu "Companies and Virtual 3D Worlds"

Andere Kunden kauften auch

Weitere Empfehlungen zu „Companies and Virtual 3D Worlds “

0 Gebrauchte Artikel zu „Companies and Virtual 3D Worlds“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich