Cultural Differences in Sensory Brands

Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating a memorable position in the mind of consumers. However, since brands are spreading across nations and cultures, one...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 24081882

Buch49.00
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 24081882

Buch49.00
Jetzt vorbestellen
The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating a memorable position in the mind of consumers. However, since brands are spreading across nations and cultures, one...

Kommentar zu "Cultural Differences in Sensory Brands"

Andere Kunden kauften auch

0 Gebrauchte Artikel zu „Cultural Differences in Sensory Brands“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung