E-Commerce 2010
Business. Technology, Society. International Edition
(Sprache: Englisch)
For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce--technology change, business...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „E-Commerce 2010 “
For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce--technology change, business development, and social issues--to provide a coherent conceptual framework for understanding the field. The sixth edition--including all of the data, figures, and tables in the book--has been updated through August 2009 with the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, Jupiter Research, Gartner, and other industry sources.
Inhaltsverzeichnis zu „E-Commerce 2010 “
PART 1: Introduction to E-commerce Chapter 1. The Revolution is Just Beginning Chapter 2. E-commerce Business Models and Concepts PART 2: Technology Infrastructure for E-commerce Chapter 3. The Internet and World Wide Web: E-commerce Infrastructure Chapter 4. Building an E-commerce Website Chapter 5. Online Security and Payment Systems PART 3: Business Concepts and Social Issues Chapter 6. E-commerce Marketing Concepts Chapter 7. E-commerce Marketing Communications Chapter 8. Ethical, Social, and Political Issues in E-commerce PART 4: E-commerce in Action Chapter 9. Online Retailing and Services Chapter 10. Online Content and Media Chapter 11. Social Networks, Auctions, and Portals Chapter 12. B2B E-commerce: Supply Chain Management and Collaborative Commerce
Autoren-Porträt von Kenneth C. Laudon, Carol G. Traver
Kenneth C. Laudon ist Professor für Information Systems an der Stern School of Business der New York University. In Stanford erwarb er seinen B.A. in Wirtschaftswissenschaften und promovierte an der Columbia University. Prof. Laudon beschäftigt sich mit IT-induzierten organisatorischen und berufsbezogenen Veränderungen in Unternehmen und im öffentlichen Sektor. Darüber hinaus untersucht er die Veränderungen der Produktivität im Wissenssektor.Kenneth C. Laudon hat als Sachverständiger für den United States Congress fungiert. Er war als Wissenschaftler und Berater für das Office of Technology Assessment des amerikanischen Kongresses tätig, ebenso für das Oval Office, für verschiedene Einrichtungen der Exekutive sowie für Kongresskomitees.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kenneth C. Laudon , Carol G. Traver
- 2010, 6th revised edition, 876 Seiten, mit Schwarz-Weiß-Abbildungen, Maße: 20,5 x 25,7 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Prentice Hall International
- ISBN-10: 0135090784
- ISBN-13: 9780135090787
Sprache:
Englisch
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