E-commerce 2014, Global Edition
Business. Technology, Society
(Sprache: Englisch)
For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce-technology change, business...
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Produktinformationen zu „E-commerce 2014, Global Edition “
For the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E-commerce-technology change, business development, and social issues-to provide a coherent conceptual framework for understanding the field.
The tenth edition features updates to the text, data, figures, and tables based on the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, comScore, Gartner Research, and other industry sources. All opening, closing and "Insight on" cases are new or updated.
The tenth edition features updates to the text, data, figures, and tables based on the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, comScore, Gartner Research, and other industry sources. All opening, closing and "Insight on" cases are new or updated.
Inhaltsverzeichnis zu „E-commerce 2014, Global Edition “
Chapter 1: The Revolution Continues Chapter 2: E-commerce Business Models and Concepts Chapter 3: E-commerce Infrastructure: The Internet, Web, and Mobile Platform Chapter 4: Building an E-commerce Presence: Web Sites, Mobile Sites, and Apps Chapter 5: E-commerce Security and Payment Systems Chapter 6: E-commerce Marketing Concepts: Social, Mobile, and Local Chapter 7: E-commerce Marketing Communications Chapter 8: Ethical, Social, and Political Issues in E-commerce Chapter 9: Online Retailing and Services Chapter 10: Online Content and Media Chapter 11: Social Networks, Auctions, and Portals Chapter 12: B2B E-commerce: Supply Chain Management and Collaborative Commerce
Autoren-Porträt von Kenneth C. Laudon, Carol G. Traver
Kenneth C. Laudon ist Professor für Information Systems an der Stern School of Business der New York University. In Stanford erwarb er seinen B.A. in Wirtschaftswissenschaften und promovierte an der Columbia University. Prof. Laudon beschäftigt sich mit IT-induzierten organisatorischen und berufsbezogenen Veränderungen in Unternehmen und im öffentlichen Sektor. Darüber hinaus untersucht er die Veränderungen der Produktivität im Wissenssektor.Kenneth C. Laudon hat als Sachverständiger für den United States Congress fungiert. Er war als Wissenschaftler und Berater für das Office of Technology Assessment des amerikanischen Kongresses tätig, ebenso für das Oval Office, für verschiedene Einrichtungen der Exekutive sowie für Kongresskomitees.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kenneth C. Laudon , Carol G. Traver
- 2014, 10th Ed., 912 Seiten, mit zahlreichen Abbildungen, Maße: 20,2 x 25,4 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: PEARSON EDUCATION
- ISBN-10: 1292009098
- ISBN-13: 9781292009094
Sprache:
Englisch
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