Framework for Marketing Management
(Sprache: Englisch)
For graduate and undergraduate marketing management courses. Framework for Marketing Management is a concise adaptation of the gold standard marketing management textbook for professors who want authoritative coverage of current marketing management...
Leider schon ausverkauft
versandkostenfrei
Buch
84.40 €
Produktdetails
Produktinformationen zu „Framework for Marketing Management “
For graduate and undergraduate marketing management courses. Framework for Marketing Management is a concise adaptation of the gold standard marketing management textbook for professors who want authoritative coverage of current marketing management practice and theory, but the want the flexibility to add outside cases, simulations, or projects.
Autoren-Porträt von Philip Kotler, Kevin L. Keller
Prof. Philip Kotler lehrt an der Kellogg School of Management, Chicago. Er gilt als renommierter Experte im Bereich Marketing weltweit.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Philip Kotler , Kevin L. Keller
- 2008, 4th rev. ed., 384 Seiten, mit Abbildungen, Maße: 23,5 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: PEARSON EDUCATION
- ISBN-10: 0136026605
- ISBN-13: 9780136026600
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Framework for Marketing Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Framework for Marketing Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Framework for Marketing Management".
Kommentar verfassen